lørdag 29. mars 2008

En liten handletur i regnvaret!


Det er skikkelig dårlig vær helt siden i går men det er også mye som skjer her på gården. Lillegutt fikk astma anfall på torsdag og så er vi tilbake hvor vi var for 1 år siden. Da fikk vi nemlig lov å kutte ut medisiner fordi han var så fin og trengte dem ikke lengre...
"koseshopping" i regnværeI går reiste mannen sammen med en kammerat på en liten ferie også så her er jeg alene med lillegutt! Vi koser oss da litt ekstra og har det bra sammen! Fikk se "lolle brol" idag og spist boller sammen. Jeg fikk meg også en liten handletur til byen og måtte selvfølgelig innom en scrappebutikk. Der fant jeg noen stempler jeg prøvde å finne lenge og så ble det da littt! Her kommer dagens skatter - 2 stempelplater.

3 kommentarer:

Anette sa...

Lekre stempler. Gleder meg til å se hva lekkert du lager av disse.

{ Kristina } sa...

Så søte stempel du har handlet. :)
Håper det går bra med minsten.

Eliza sa...

Det går bedre med minsten faktisk! Han har sovet i hele natt!

Mine favoritter