torsdag 6. mars 2008

Ferie!!!

Sønnen min og jeg reiste på ferie til polen sist lørdag og helt fra begynnelse var det trøbble hele veien! Først oppdaget jeg at passet hans går ut 6 dager før vi skal hjem igjen. Det var ikke mulig å gjøre noe med på en fredags kveld. Det lot seg ikke ordne heller da vi ankom flyplass på lørdags morgen - da var det for tidlig til at noen skulle hjelpe oss med det. Da tok vi bare sjansen og dro... På mandag besøkte vi konsulatet her nede (etter at jeg har snakket med konsul i Warszawa) og fikk beskjed om at det lar seg ordne her nede! Det er jo greit nok det! Så kom det tirsdag og vi skulle ta en tur ut til stranda (der er det kjempe fin lekeplass) og så krasjet bussen vår med en bil! Det var ekkel opplevelse men vi overlevde og må bare videre! Uff så lenge får det være nok!

1 kommentar:

Trine sa...

så utrolig skummelt og ekkelt! godt det endte bra alså! gleder emg til du er hjemme igjen, da får vi ta oss en kaffi!
glad i deg snuppa!

Mine favoritter