torsdag 3. april 2008

Scrappekveld!

I går var jeg på en kjempe koselig scrappekveld på Minnefabrikken. Hadde tenkt å scrappe bare et par kort men brukte istedet tiden til å scrappe denne nye banneren til bloggen min! Det var kjempe hyggelig kveld med bursdagsfeiring, kjmpe gode kaker og skravling og scrapping! Håper det blir flere!

Det var også min første dag i den nye jobben, men det ble katastrofe. Likte meg deff ikke der. Kan jo hende det blir bedre etter hvert. Må bare tro det ellers kommer det ikke til å gå bra! Så har jeg jo bestemt meg at det skal bli kun midlertidig til jeg finner noe jeg virkelig vil gjøre! Jeg vet at det finnes!

5 kommentarer:

Anette sa...

Hei, hei. Takk for sist. Koselig å se deg igjen. Kommer du neste fredag???
Håper det gikk bra første dagen i ny jobb.

*klem*

Eliza sa...

Takk i like måte. Det var koselig å treffe deg igjen! Hva skjer neste fredag da?
Likte meg ikke i den nye jobben forresten men, men...

{ Kristina } sa...

Kjempestilig header. :)
Hvilken jobb har du begynt i? Håper det går bedre etterhvert.

Eliza sa...

Takk for det Kristina!
Begynte i omsorgstjeneste i kommunen. Håper også det blir bedre etter hvert...

Salte sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen! Liker veldig godt den nye bloggheaderen din!!! Sees vi på treff på pih i morgen?

Mine favoritter