torsdag 21. februar 2008

Endelig bilder!

Må si jeg har egentlig litt dårlig samvittighet for at det blir så lite scrapping her i huset! Nå var det faktisk flere kvelder på radd jeg bestemte meg for å sette meg ned og scrappe men så ble det enten det ene eller det andre som hindret meg!

I kveld er det nye planner for scrapping og da håper jeg virkelig det blir noe mere enn bare planner ut av det! Jeg har fått meg album i lettersize størrelse og har nå veldig lyst å prøve meg på det! Fant til og med side med spennende skisser så jeg er nok godt i gang!

Men først skal det bakes! I går fikk jeg nemlig muffinsforme med hjerter som jeg har sååå lyst p prøve!


Jeg bare må vise frem det nydelige kortet som jeg fikk til Valentines av veninna mi! Spurte henne faktisk ikke om å få lov til det men håper det går greit!

Ingen kommentarer:

Mine favoritter