fredag 15. februar 2008

Klar, ferdig gåååååå


Her kommer første innlegg i den nye bloggen min! Som jeg gleder meg til både å skrive og legge ut bilder!


For ca 1 år siden, ei god veninne viste meg det hun jobbet med! SCRAPPBOOKING heter det vel sa hun. Denne dagen ble jeg forelsket i den spennende hobbyen! Det har skjedd mye i løpet av dette året og jeg ble litt flinkere også med tida. Nå gleder jeg meg hver gang jeg har tid å sette meg ned og scrappe litt! Dette er virkelig spennende! Det gir meg både ro og styrke!

Naturlig nok det meste jeg lager handler om det elskede barnet mitt, en herlig gutt på litt over 2 år! Noen ganger er både mannen og jeg med på bilder...

Kort lager jeg stort sett til familien og vennene mine for å vise dem at jeg setter stor pris på dem. Nå var det Valentines og mannen måtte reise bort til utlandet akkurat den dagen så noe feiring ble det ikke her i huset. Jjeg sendte heler ikke et eneste kort men fikk et nydelig kaffefilterkort laget av ei god veninne! Ble så kjempe glad!
I går kveld ble jeg endelig ferdig med et kort til søstra mi som trenger litt trøst nå for tida. Tenker hun blir glad når hun får det! Nå er plannen å lage et tagkort til mannen før han kommer hjem igjen på tirsdag - en annen måte å si på at jeg er så veldig glad i ham!

2 kommentarer:

Trine sa...

Grattis med blogg'a Snuppa!!

{ Kristina } sa...

Gratulere med blogg. :)

Mine favoritter